Berdua Di Bangunan Sekolah, Lihat Apa Yang Di Lakukan Pelajar Ini


perbuatan mereka ini dirakam oleh sekumpulan para pelajar lain yang melihat mereka ketika itu...



Hmmm.. apa la nak jadi dengan budak-budak zaman sekarang ini. Semakin hari, semakin hilang moral pada diri mereka ini. Satu video yang telah di muat naik oleh para pelajar sekolah tersebut kini telah tersebar luas di internet dan media sosial.

Video ini dirakam ketika pasangan 'kekasih' pelajar sekolah ini sedang duduk berdua-duaan di sebuah bangunan sekolah tersebut. Tanpa mereka sedari, aksi mesra mereka dirakam oleh sekumpulan para pelajar lain yang melihat mereka ketika itu.

Melihat pada 'aksi' pasangan ini, memang tidak dinafikan yang mereka ini adalah pasangan kekasih yang masih mentah lagi. Pekara begini sepatutnya tidak boleh di biarkan dan patut di ambil tindakan oleh pihak sekolah tersebut.

Hmm.. apa kata anda saksikan sendiri bagaimana 'aksi' pasangan pelajar sekolah ini yang di rakamkan oleh pelajar lain semasa mereka ini asyik sedang dalam kemesraan.

Berdua Di Bangunan Sekolah, Lihat Apa Yang Di Lakukan Pelajar Ini  Berdua Di Bangunan Sekolah, Lihat Apa Yang Di Lakukan Pelajar Ini Reviewed by AAA on 11:16:00 Rating: 5
Powered by Blogger.