Lelaki ini dibakar hidup-hidup kerana sholat, namun lihat apa yang terjadi kepadanya setelah dibakar sungguh memeranjatkan




ALLAHUAKBAR 5X!! Lelaki ini dibakar hidup-hidup kerana tidak berhenti solat dan tetap meneruskannya, namun lihat 2 foto apa yang terjadi kepada tubuhnya setelah dibakar, begitu luar biasa dan amat tak disangka-sangka. Mohon SEBARKAN segera ketinggian iman lelaki ini. Aamiin.



Subhanallah !!! Begitu tinggi iman lelaki ini. Beliau sedang bersolat tapi dibakar hidup-hidup oleh pemberontak yang kejam namun beliau tetap meneruskan solat hingga selesai walaupun dalam keadaan terbakar. 

Kejadian ini dikatakan berlaku di middle east. namun kesahihan gambar ini masih diragui.. benar atau tidak terpulang pada anda untuk mempercayainya.. apapun mari kita saksikan.

\

Lihat 5 foto di SINI untuk melihat apa yang terjadi kepada lelaki ini selepas dibakar.
Lelaki ini dibakar hidup-hidup kerana sholat, namun lihat apa yang terjadi kepadanya setelah dibakar sungguh memeranjatkan Lelaki ini dibakar hidup-hidup kerana sholat, namun lihat apa yang terjadi kepadanya setelah dibakar sungguh memeranjatkan Reviewed by AAA on 08:33:00 Rating: 5
Powered by Blogger.