KEJAM!!! Suami Tetak Isteri Di Khalayak Ramai perghhh!! sanggup dia buat kat isterinya macam tu. kering hati betul jantan ni!!!!





KEJAM! Suami Tetak Isteri Di Khalayak Ramai


Sungguh kejam, itulah reaksi pertama penulis ketika melihat aksi dari seorang suami yang seakan-akan cuba menyembelih isterinya di hadapan orang awam yang menyaksikan pertunjukkan mereka. Dalam satu pertunjukkan jalanan yang diadakan oleh sepasang suami isteri, Balashandar Budati dan Bhramharamba, pada awalnya si suami hanya bermain dengan alatan tajam sebagai pertunjukkan kepada orang ramai.

Aksi professional yang begitu berbakat oleh Balashandar tersebut disaksikan oleh orang awam yang berada di Chirala Manda, India. Aksi berani yang penuh risiko itu dilakukan tanpa sebarang muslihat kerana ianya dipertonton secara realiti atau erti kata lain di hadapan mata kepala orang ramai yang berada di situ.

Aksi-aksi berada dan berbakatnya bermain dengan alatan tajam seperti pisau dan parang diakhiri dengan satu aksi yang begitu tinggi risikonya di mana dia akan membelah buah kelapa menggunakan parang (seperti pedang) yang begitu tajam. Buah kelapa tersebut diletakkan pada leher isteri lelaki tersebut yang mana membuat orang ramai di situ mula gelisah.


Jom kita lihat gambar yang memaparkan aksi lelaki tersebut menetak buah kelapa pada leher isterinya yang berbaring di tanah dengan menggunakan parang yang amat tajam sekali.


Ketika aksi kemuncak berani mati tersebut dilakukan, si suami menghayung parang pada tangannya dengan begitu kuat sekali ke arah leher isterinya yang mana sebarang kesilapan boleh membawa kepada kecederaan yang serius yang boleh membawa maut. Orang ramai di situ seakan-akan terhenti denyutan jantung melihat aksi kemuncak tersebut.
Dengan bakat yang begitu professional, lelaki tersebut berjaya melakukan aksi yang penuh risiko tersebut dengan jayanya. Pada penghujung aksi tersebut, hanya buah kelapa sahaja yang terbelah, isterinya tidak mengalami sebarang kecederaan.
KEJAM!!! Suami Tetak Isteri Di Khalayak Ramai perghhh!! sanggup dia buat kat isterinya macam tu. kering hati betul jantan ni!!!!  KEJAM!!! Suami Tetak Isteri Di Khalayak Ramai perghhh!! sanggup dia buat kat isterinya macam tu. kering hati betul jantan ni!!!! Reviewed by AAA on 19:49:00 Rating: 5
Powered by Blogger.