TAKE NOTE..!! BAGAIMANA CARA MENJILAT "KEMALUAN" ISTERI SEHINGGA ISTERI PANCUT..??



Perghh..!! Nampak nya ramai suami yang tidak tahu untuk menjilat "KEMALUAN" isteri sehingga isteri pancut.. Pasti korang tertanya-tanyakan bagaimana.. Jadi, korang kena lihat lah cara yang paling terbaik.. Aku dah cuba.. Memang menjadi ahh.. K0npem isteri korang berasa puass tahap gilerrr ahhh.. Heheee...




ORal sex


Menjilat kemaluan isteri atau oral seks adalah salah satu teknik foreplay yang dapat meningkatkan tahap keghairahan isteri semasa melakukan hubungan seks. Keghairahan ini akan lebih memuncak andai si suami bijak bermain dengan lidah ke seluruh pelusuk faraj isteri. Gelodak asmara dan keghairahan wanita akan memuncak jika suami dapat mencari titik ghairah isteri semasa menjilat kemaluannya.



Sebagai suami, anda perlu tahu bagaimana teknik menjilat kemaluan isteri semasa melakukan oral seks bersama isteri. Menjilat kemaluan isteri sewaktu berjimak adalah salah satu cara atau teknik foreplay yang terbaik namun ada teknik tertentu perlu dikuasai bagi menimbulkan keghairahan dan membuatkan isteri “terpancut” hanya dengan menggunakan lidah.
Satu-Pertiga-Pembukaan-Faraj-300x298
Teknik Kenali faraj wanita dan anatominya secara detail

menjilat kemaluan isteri semasa oral seks.
  1. Suami harus mengetahui anatomi kemaluan isteri terutama dibahagian kelentit yang merupakan bahagian paling penting untuk menaikkan ghairah isteri ketahap maksimum.
  2. Tenangkan isteri dengan cumbuan manja dan meramas payudara secara lembut. Waktu terbaik untuk menjilat kemaluan isteri adalah ketika dia leka dengan godaan dan cumbuan suami.
  3. Mulakan dengan bahagian kelentit. Gunakan hujung lidah yang tajam untuk bermain dengan kelentitnya.
  4. Ketika isteri sudah mula ghairah, mulakan menjilat dan hisap biji kelentitnya perlahan-lahan sambil tangan anda memegang pangkal pehanya. Isteri akan merasa nikmat sensasi terhebat ketika ini.
  5. Tusuk hujung lidah ke lubang faraj sekali sekala. Sambil anda menjilat, boleh juga mainkan jari di kelentit isteri untuk menambah sensasi ghairah.
  6. Pelbagaikan teknik menjilat dan menghisap. Jangan segan atau malu untuk menjelajah ke seluruh faraj dengan lidah nakal anda. Sedikit bunyi keghairahan dari suami akan menambah rentak sensasi semasa oral seks. Tunjukkan kasih sayang anda sepenuh hati semasa melakukan proses menjilat kemaluan isteri.
  7. Teruskan menjilat kemaluan sehingga isteri benar-benar puas dan “terpancut” atau sehingga isteri minta untuk anda meneruskan dengan aksi seterusnya. Jangan tinggalkan isteri di pertengahan keghairahan menerima jilatan dari suami kerana isteri yang bahagia adalah isteri yang puas bersama suami.
TAKE NOTE..!! BAGAIMANA CARA MENJILAT "KEMALUAN" ISTERI SEHINGGA ISTERI PANCUT..?? TAKE NOTE..!! BAGAIMANA CARA MENJILAT "KEMALUAN" ISTERI SEHINGGA ISTERI PANCUT..?? Reviewed by AAA on 20:04:00 Rating: 5
Powered by Blogger.